NEVER SAY NEVER. ♥

Alla inlägg under april 2011

Av Felicia Eriksson - 30 april 2011 23:05

hejhej, första dagen som 13:ing avslutad.

haha, töntig jag är -.-



JAg har suttit och ätit Tyrkisk Peber heeeelaaa jääävla dagen

 jag har i ont magen.  




Imorn ska jag S O V A.. o städa ur syrrans lägenhet på Haga eftersom dom har flyttat den här helgen till rud, och det är därför jag inte har uppdaterat så mycket..


Snart ska jag lägga mig o sova, är skit trött..

Haha, det var jag igår också, jag orkade inte ens ta av mig kläderna...


Blev inget med Glada Ankan, ingen orkade.. HAHAH :]]]]


nu ska jag kolla på teevveeN , hejrååå ♥



 








Av Felicia Eriksson - 30 april 2011 13:08

┏━┳┳━┳━┳━┳━┓┏━┳━┳┳┳━┳━┓ ┃┗┃┃━┫┗┃━┫╋┃┃━┫━┫┃┃━┫╋┃ ┃┏┃┃━┫┏┃━┫━┫┃┏┫━┫┃┃━┫━┫ ┗━┻┻━┻━┻━┻┻┛┗┛┗━┻━┻━┻┻┛♥  

 

Justin Drew Älskling Bieber,

det har gått 2,5 år sen jag började lyssna på dig.

Varje sekund är underbar, det kan jag lova.

Av Felicia Eriksson - 30 april 2011 12:45

Cheniixen!
Fick present av Frida K o Frida E förut, jag sov längre än dom så dom kom in o sjöng för mig.. och det bar liksom en stooooooooooooor suprise! :O

Faster kommer om 1 timme typ, då blire väl firande.

Frida K's kompis kommer sen också för att hon fyllde år IGÅR.. :)

Än så länge har jag fått :

  • Pengar, Pengar Och Ännu Mer Pengar
  • Tonårskittet , gjord by frida o frida.. sjukt bra present!   
  • 2 Justin Bieber tröjjor.
  • Justin Bieber The Remixes
  • 1 Justin Bieber hoodie som kommer på måndag (?)

Sen så kommer jag inte ihåg mer... xd


Ikväll ska jag Frida K , Frida E , Robin och Mamma äta på Glada Ankan för att vi ska fira mig o Frida ;)


Nu ska jag steka i skolen, sen duscha!

Hejdå söötnosar! ♥

Av Felicia Eriksson - 30 april 2011 00:04

NU ÄR JAG 13 , WIIIIIHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! :D <3

Av Felicia Eriksson - 29 april 2011 23:00



skriver ett inlägg sen, när jag är 13 ...

HAHAHAHAH


charåååå!  :D

Av Felicia Eriksson - 29 april 2011 21:45

hhej, jag är as trött och jag fyller år snart.. shhiaat!


har nyss gjort mat, var hungrig som in i helvete, bara jag o Robin hemma nu, de andra firar Frida ;)


Ska snart hopp ain i duschen sen så ska jag nog kolla på film,


kollar på Can- BLR också, Canada äger ut dom faN :O <3


heeehejehdåååå :D <3



Av Felicia Eriksson - 29 april 2011 13:18

woooooohiiiooo, sista dagen som 12åring, gött att bli 13 imörn då ;)
Frida K fyller 20 idag, grattis syster!♥


Kollat på The Royal Wedding.. heeela morgonen, nu är dom gifta... AHAHA :D


nu ska jag dduuscha! ♥




Av Felicia Eriksson - 28 april 2011 21:04

 Bilder tagna idag.

Frida fyller 20 imorn,

jag fyller 13 i övermorn!   

           

snygging.

Presentation


en stolt belieber!
felicia bieber simpson eriksson! ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Är du kär?
 Ja
 Kanske
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6 7
8
9 10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards