NEVER SAY NEVER. ♥

Alla inlägg under januari 2011

Av Felicia Eriksson - 28 januari 2011 15:47

cheeenarä !  


har tjejkväll ikväll/natt, kommer bli as mysigt, och läskigt..


vi ska kolla på 10000 skräck filmer..


lägger ut bilder sen lr imorn,


nu ska jag ringa elin gummsan sen ska jag fixa mig sen drar jag in mot stan och möter elin och kanske wania! :) <3

Av Felicia Eriksson - 24 januari 2011 21:37

vad ska jag göra,
jag gillar en kille så mycket så att det gör ont,
jag får lida för det,
jag vet inte om jag skulle klara det om han blev tsm med ngn annan,
men jag måste sluta att gilla han,
jag förstör bara för mig själv,
och alla andra omkring mig,
för dom får höra mitt tjat om han hela jävla tiden,
dom börjar tröttna på det,
blir skit sura.
 


han är så jävla underbar,
man kan inte en beskriva det,
han leende,
han skratt,
hans personlighet,
jag dör,
han är helt P E R F E K T!

 

 

 

 


menvafan, jag måste gå vidare och skita i han..

för att jag klarar inte det här.

 

 

depp inlägg.

Av Felicia Eriksson - 23 januari 2011 15:40

Välkommen till jorden Teddy,

jag älskar dig lillebror ..........




jag har nu 7 syskon, jag kanske lite för mycket jag vet,

men men...



skriver mer om heeeeela min familj sen :)  <3



...

Av Felicia Eriksson - 22 januari 2011 16:02

chacha :*<3



jag har inte skrivit ett inlägg på 2 veckor tror jag,

FAN VAD DÅLIG JAG ÄR PÅ ATT SKRIVA INLÄGG!


jag vet inte vad jag ska skriva om....



men iaf, slaggar hos petra ikväll :)

drar snart t henne, sen åker vi t gruvlyckan och köper 2 kilo godis, vi kommer dö!   (aaa' <3




nu ska jag kolla på FBK - SSK , fbk komme räga ut dom! ;D <3



  

Av Felicia Eriksson - 10 januari 2011 19:49

chacha ! ;)



nu har skolan börjat, och jag älskar't ! :D

jag är liite onormal, så ni veet!


för er som inte vet, jag går på Internationella Engelska Skolan, och det är väääääärldens bästa skola, heeelt seriöst! (a'


och jag skkkkaaa skriva mer inlägg jag lovaR ! ;)


men iaf , här få du en text som jag har skrivit om en väldigt speciell person, <3



Det går verkligen inte att beskriva dig i ord,
det går verkligen inte att beskriva känslan jag får när du ler mot mig,
den är helt oslagbar, precis som du.
Jag har aldrig någonsin känt så här förut,
du gör mig gladast,
...bara tanken av att du finns gör mig lycklig.







Av Felicia Eriksson - 8 januari 2011 17:44

OMFMK! 


men shiet asså, jag och petra dör av lycklighet asså!   <3



gudgudgudgudgud, JA DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR! ;$



jag har lust att bita av mig  fingrarna , HAHAHHAHAHAHHAHAHAHA  



sitter hemma hos petra och tror jag dör..... (a'



****** ******

Av Felicia Eriksson - 6 januari 2011 19:08

Felicia eriksson !


jag älskar dig gumman, du betyder allt och lite till. 
Våra minnen är oslagbara, och fler minnen ska det bli.
Gjorde det ont när du fall från himlen ? 


Du ställer alltid upp och finns till 110%.
Alla borde ha en underbar vän som du.
Gumman när man är med dig blir man glad man kan inte va ledsen.

Du får mig alltid att må bra när jag tänker på du vet vad.
Du hade rätt vi skulle inte ha gått ner och gått runt där för jag visste att vi skulle se han och ja, jag kommer ihåg allt som det va igår... :(


Jag ville bara säga att jag älskar dig så otroligt mycket, du och jag föralltid ! 


// din Petrajjohansson ! <3
 

Av Felicia Eriksson - 6 januari 2011 15:38

ChaCha :*


jag och petra ska snart dra till LLA och kolla på team 98's träning,

jag och petra måste erkänna en sak...

VI ÄR BEROENDE AV 98:ornas TRÄNINGAR!   


haha, vi är inte normala..


jag och petra somnade nog runt 7 i morse.. och vi skulle upp 9!


vi skulle dela säng, och det gick jue inte, vi får jue världens skratt attacker hela tiden, så jag ramlade nerpå golvet, och jag tyckte faktiskt att det var skööönt!


sen efter typ 30 sekunder så ''ramlade'' petra också ner, LYCKAT!



sen så låg vi på golvet i typ 2 timmar, och bara dog av skratt! HAHAHAH


Skriver mer sen , måste sminka mig nu! ;*


PUSSHEJ LEVER PASTEJ


och glöm inte att justin bieber är min man! ;)

Presentation


en stolt belieber!
felicia bieber simpson eriksson! ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Är du kär?
 Ja
 Kanske
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards