NEVER SAY NEVER. ♥

Alla inlägg under december 2010

Av Felicia Eriksson - 31 december 2010 12:21

Gott nytt år alla goooooa' blogg läsare!
hoppas att alla kommer få en rolig kväll/natt! (y'


Som ni kanske vet är jag helt beroende av JUSTINDREWBIEBER

          

Av Felicia Eriksson - 28 december 2010 03:19

Men tjah, har inte gjort ett inlägg på åår,

har bara inte haft lust att skriva något.


Men iaf, slaggar hos petra inatt, vi har kollat på tretton, och det är en film jag rekomenderar! :D


Eller, jag kollade på den, petra ligger och sover...   



Imorn ska vi göra det vi alltid gör, gå till LLA/Kobbs och kolla 98:ornas träning..

det är jue liksom ett måste ! ;)



klockan är 03.19 och jag är inte trött, men jag måste lägga mig! :O


98:ornas match börjar 12.30 imorn, så vi måste va klara senast 12.10 :(

  



ajaa, godnatt ;*


PUUUUUUSSSS! ;D



Av Felicia Eriksson - 17 december 2010 19:44

Dagens låt äääär!



Justin Bieber - Pray♥












 



Av Felicia Eriksson - 17 december 2010 19:26

Är ensam hemma,

någon som vill göra något?   


Det är skönt att vara ensam hemma ibland, då kan man lyssna på musik huuuuuur högt som heelst!    


lyssnar på Rihanna - California King Bed nu, den är skit bra! ;D



Nu ska jag sätta på en bra film, och mysa framför tv:n ;) !♥




Av Felicia Eriksson - 16 december 2010 21:04

Jag gillar en kille, han är helt underbar, han är speciell, han är inte som alla andra killar.

Han är helt perfekt ♥




Nu ska jag gå och lägga mig, godnatt alla gulliga blogg läsare ;) <3



 

Av Felicia Eriksson - 16 december 2010 14:20

Jag vet igentligen inte vad jag vill ha i julklapp men, här är några saker ! :)

  • My Worlds - The Collection 149 kr
  • Rihanna - Loud 149 kr
  • Pengar 
  • Justin Bieber Kalendern 199 kr
  • Bieber Tröjja  199 kr

hoppas att jag får allt det där,  






Av Felicia Eriksson - 16 december 2010 13:43

Från och med nu kommer jag lägga upp dagens låt! :D


Och dagens låt är: Bruno Mars - Grenade!♥



Av Felicia Eriksson - 16 december 2010 13:26

Wihooo, Felicia har gjort en blogg för 4:de gången!


Nu tänker jag vara duktig och uppdatera denna blogg, minst 2 gånger om dan!


Igår var jag i Norrköping och hade rugby match, fan vad kul det var!

Vi hade as roligt på bussen, vi fick göra vad som helst!

Bussen från skolan gick 06.30 alla var jätte trötta, men vi hade gryyyymt kul endå!:D

När vi kom fram till Norrköping, så började vi köra direkt, vi spelade 3 match vi förlorade alla, men de andra hade spelat i över ett år, och vi i fyra månader.

Men vi var iaf skit grymma!

När vi satte oss på bussen hem så sa Mrs.Hulterström ;

Vi ska åka och fika i Katrineholm!

alla blev fett glada, haha

när vi var där så sa hon, Alla får 25 kr och köpa något för, vi fick köpa vad som helst!, :P

På väg hem det hur kul som helst, man kan inte ens förklara hur kul vi hade ! :D


  Jag och Wania gumman :) ♥


Gick inte till skolan idag, vaknade med världens magont :(


Aja, nu ska jag gå och duscha innan mammsen kommer hem ;P <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


en stolt belieber!
felicia bieber simpson eriksson! ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Är du kär?
 Ja
 Kanske
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards