NEVER SAY NEVER. ♥

Alla inlägg under mars 2011

Av Felicia Eriksson - 30 mars 2011 20:18

Känslorna dansar runt i min kropp när jag ser dig,
Jag har aldrig känt så här förut, du är alldeles speciell.

När jag ser ditt underbara leende blir jag knäsvag.

Ditt skratt

Ditt leende

Dina varma underbara kärleksfulla kramar

Dina ögon

Dina läppar

åhgud, jag är så otroligt kär.


H-A-N







.

Av Felicia Eriksson - 29 mars 2011 18:01

 

I was just a fool


 A fool for you,


 That didn't know what I had until I lost you


 Every single moment that you're not here


Its evident to me that just seems all clear.




You never miss a good thing til its gone
I want it all, now I want it all back.




   

Av Felicia Eriksson - 28 mars 2011 16:45

Cheeena, jag  är allmänt hyper o glad jag vet inte varför?

jag borde inte vara glad, för jag ääääääe sjuuuk! :(



Har kollat på 3 filmer idag, latis?
NÄÄÄÄÄÄÄÄÄE.. ni bara K?   


haha, jag älskar mina tråkiga inlägg om allt o ingenting.. ;)

nu ska jag gå ut o sitta i solen med mamma! ♥

jag gillar  fortfarande rehpotsirhC.

kärlek t han.

kramN :) ♥     

-neversaynever

Av Felicia Eriksson - 27 mars 2011 21:15

Sitter o webbar med Shaima (www.shaimachebbi.bloggplatsen.se ) och lyssnar på Papa Razzi and the Photogs – Ladies Love Justin Bieber


AHAHAHAHAHHAHAHAHAAH, sjuuuuuukt bra låt asso! ;) <3

Av Felicia Eriksson - 27 mars 2011 19:42

och hääääär är videon när jag sjunger! ;


http://www.youtube.com/watch?v=ABDrXAsuWuc


är förkyld, men det skíter jag i! ;) <3


Av Felicia Eriksson - 27 mars 2011 17:55


hhej, jag är sjuk, hejdå.


nejdå, tänkte skriva lite..

 hur mår ni? ;)


haha, själv så är jag äcklad av godiset jag köpte förut..
Fruity Fish.. bläääh...

smakar parfym blandat med koskit.. o nu vet ni det :)

Är sjuk också, är råå förkyld

uurrsscchhh! :(


Sitter och drogar hela Chris Browns album F.A.M.E kärlek till den,♥

specielt Next To You..



tänkte börja med en sån där 24 dagars sak, så jag skriver något i bloggen varje dag, för jag suger på det här! :(


men det gör jag i ett senare inlägg..

 

lägger snart in en video när jag sjunger också....


PUSSHEEEEJ :]♥






Av Felicia Eriksson - 25 mars 2011 15:51

typ, hej?


har inte skrivit inlägg på år o dar..


var på NSN i onsdags, världens bästa film..

så underbart vacker en människa kan vara igentligen..

blev jätte rörd av filmen, satt och sjöng ganska mycket så är hes.. haha

grät en hel del också..




igår var det pizza kväll med världens bästa 6A

herregud, man kan nog inte ha så kul som vi hade..

jag och Noelle hoppade ut genom fönstret smög till activity room och knackade på fönstret.. så Mr.Hanley blev suur (aa'

haha, grymt roligt! :)



lägger upp bilder sen :DD<3


nu ska jag åka in till stan med petra! :) <3


Presentation


en stolt belieber!
felicia bieber simpson eriksson! ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Är du kär?
 Ja
 Kanske
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards