NEVER SAY NEVER. ♥

Alla inlägg under februari 2011

Av Felicia Eriksson - 28 februari 2011 22:55

chenare :DDDD

 

nyss suttit och pratat med Sonja i telefönen , hon fyller år imorn!

och det gör justin babe också ;*<3

 

så släng en kommentar och säg grattis, annars slår jag er, HÅRT! :O

 

och haft världens underbaraste kväll/natt/ dag med petra, skriver vad vi gjorde imorn! :)

 

men nu ska jag nog gå och dejta kudden , och ni får nöjja er med ett par bilder jag tog förut! :) <3

 

OCH GLÖM INTE STÄLLA FRÅGOR , BEHÖVER NÅGRA FRÅGOR TILL! :)

 

herrå  ♥


-never say never   munkenrunker, AHAHAHAH         

 

 

 

älskarey,♥



Av Felicia Eriksson - 27 februari 2011 14:38

hhej bloggischen, sitter och dunkar musik och plattar håret, ska snart dra till petra, vi ska typ åka t  stan och köpa JUSTIN BIEBER STUFFS , hhööhö, för er som inte vet, PETRA HAR BLIVIT EN BELIEBER, herregud, fan vad gött!

Igår var jag och petra på stan/bergvik och chillade, direkt när vi kom t maxi, gick vi till justin bieber avdelningen, det är fan Heaven där.♥


Jag och petra gick och prövade I♥JB kepsn, fan vi köpte den aldrig, köper dent veckan när jag ska beställa en tröjjan på cdon, sen gick vi t ngn sko butik och prövade alla möjliga skor, jag prövade ett par uggs för 1699kr , från Canada dom var fan as sköna, men skit fula, haha, jag hatar uggs :S

sen köpte Petra as snygga skor haha, sen gick vi t coop och där köpte petra en stooooooooooooooor poster på älsklingen

 

 

och nu ska jag äta puss på er, ♥

 

  

Av Felicia Eriksson - 26 februari 2011 22:09

FRÅGESTUND!

fråga allt, jag kommer svara på allt!

 

  

 

 


Av Felicia Eriksson - 25 februari 2011 11:25

sitter i skolan och ska ha verbal judo, HEJSVEEEEJS!

Av Felicia Eriksson - 24 februari 2011 20:53

TeddySötnosenEriksson ,älskar dig underbara söta lillebror  

 

Min Lilla Sötnos ♥  

.

Av Felicia Eriksson - 24 februari 2011 19:40

  

        


Bara ngra bilder... ♥




Av Felicia Eriksson - 23 februari 2011 19:31

Chenare alla sötnosar, hur mår ni?

sjävl mår man super bra,

dagen spendrades med superduperunderbara sonja arif mallette bieber,

älskar dig gumman ! (L)



Nu ska jag kolla på halv åtta hos mig ;) ♥


kommer nog ett senare inlägg också :)



pusshej'♥

 

 

      

 

    

 

Av Felicia Eriksson - 19 februari 2011 21:30

Hejhej,

har precis kollat på CSI, justin var med, han var hur gullig som helst..

älskar min Jason McCann ♥

 

 

Nu tänker jag ladda upp bilderna från när jag var med petrich..

varning för skratt attack.. HAHAHA



  

 


    

     

  hhöh, finns hundra tals bilder till.. men orkar nt ladda upp mer..   

 

 

nu ska jag gå och attackera mammas choklad, och hennes chips påse,


PUSSHEJ♥

Presentation


en stolt belieber!
felicia bieber simpson eriksson! ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Är du kär?
 Ja
 Kanske
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards